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CHEVROLET CAMARO 73" UN REGALITO PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA!

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  • CHEVROLET CAMARO 73" UN REGALITO PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA!

    PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA Y ME LLEVO UN TIEMPO LARGA TERMINARLA LES DEJO ESTE OBSEQUI BIEN BIEN BIEN RACING!











































    ENGINE

    Type: Chevy 408 small-block
    Block: Dart Little M, bored to 4.125 inches
    Oiling: Moroso oil pump, Moroso 9-quart pan
    Rotating assembly: Kryptonite 3.800-inch billet crank and Oliver 5.85-inch billet steel rods; forged 8.5:1 CP pistons
    Cylinder heads: ported and polished Pro Action 235cc aluminum castings with Inconel SI exhaust valves and stainless steel intake valves
    Camshaft: Kenny Duttweiler, custom-ground 260-at-.050 solid roller, .720-inch lift
    Valvetrain: Jesel 1.6:1 shaft-mount rockers and beltdrive; Isky Tool triple valvesprings, titanium 7-degree retainers and Isky 7/16-inch pushrods
    Induction: Edelbrock Super Victor converted to EFI, BigStuff3 fuel injection with 160-pound injectors, tuned by Don Bailey
    Exhaust: custom stainless steel headers and crossover made by Rob Morell, welded by Joe "Polo" DeBattista
    Power adder: Precision GT-47 88-millimeter turbo, HKS GT2 wastegate, AMS1000 boost controller with Co2 and custom air-to-air intercooler
    Fuel system: Magnafuel pump and regulator, Aeromotive filters
    Ignition: MSD Digital 7531, HVC coil and plug wires
    Cooling: Howe radiator, Meziere electric pump, electric fan
    Output: 1,200 hp and 900 lb-ft
    Built by: Rob Morell; machine work by Dave Haver Racing Engines

    DRIVETRAIN

    Transmission: TH400 auto with transbrake, 9.5-inch PTC 4,800-rpm torque converter and B&M Pro Stick shifter
    Rear axle: Zimmerman Motorsports Fab9 rearend narrowed two inches with 3.40:1 gears

    CHASSIS

    Front suspension: Global West upper tubular control arms, Moroso Trick front springs, Calvert Racing shock absorbers, stock spindles modified to accept Corvette brakes
    Rear suspension: stock leaf springs and CalTracs traction bars; double-adjustable QA1 shocks
    Brakes: 2004 Z06 Corvette front discs and Aerospace Components rear discs

    WHEELS & TIRES

    Wheels: Weld Racing Alumastar 2.0 17x4.5, front; Billet Specialties 15x8, rear
    Tires: M&H 26x4.5x17, front; Mickey Thompson 28x7.5x15 ET Drag, rear



  • #2
    Respuesta: CHEVROLET CAMARO 73" UN REGALITO PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA!

    JOJOJOJOJOOOOOOOOOOOOO ALTISIMA BESTIAAAAAAAAAAAAAAAA

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    • #3
      Respuesta: CHEVROLET CAMARO 73" UN REGALITO PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA!

      te felicito por el camaro amigo

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      • #4
        Respuesta: CHEVROLET CAMARO 73" UN REGALITO PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA!

        una sobria animalada!!!! como me gusta este modelo de camaros (soy hincha de ford por las dudas)

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        • #5
          Respuesta: CHEVROLET CAMARO 73" UN REGALITO PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA!

          Bien racing como debe ser, con el caucho pegado atras y todo....

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          • #6
            Respuesta: CHEVROLET CAMARO 73" UN REGALITO PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA!

            Que tiempito hace ese bicho.

            Pd. me asusta como se levanta el camarete

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            • #7
              Respuesta: CHEVROLET CAMARO 73" UN REGALITO PARA LOS QUE SIGUIERON LA SEMANA CHIVA!

              hermoso para terminar la semana chiva...espectacular,espectacular...11 puntos

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