If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Que fierroo por favor, bien espartano pero muy violento, nada de electronica ni 3 carajos, para hombres
Y el Yellowbird ni hablar, pero no llego ni a comprar una llanta de ninguno de los dos jajaaja.
Me gustaria mucho ver el instrumental en detalle, tiene relojes hasta en las puertas, y en la del acompaƱante!!
Lo de siempre, specs?
jeje
specs no hay nada..lo unico q pude encontrar es esto... This extraordinary Ruf tuned 1986 Porsche 930 Turbo finished in gorgeous black on black features: high performance 3.3 liter horizontally opposed 6 cylinder air cooled engine, upgraded high performance K27 turbo, enlarged high performance air to air intercooler, driver boost adjustment knob, Ruf light-weight wheels, driver door mounted cylinder head temperature gauge, passenger door mounted clock, Ruf boost gauge, tachometer, and speedometer; Ruf front spoiler, power sunroof, power windows, and more.
specs no hay nada..lo unico q pude encontrar es esto...
This extraordinary Ruf tuned 1986 Porsche 930 Turbo finished in gorgeous black on black features: high performance 3.3 liter horizontally opposed 6 cylinder air cooled engine, upgraded high performance K27 turbo, enlarged high performance air to air intercooler, driver boost adjustment knob, Ruf light-weight wheels, driver door mounted cylinder head temperature gauge, passenger door mounted clock, Ruf boost gauge, tachometer, and speedometer; Ruf front spoiler, power sunroof, power windows, and more.
Todo eso alcanza para saber que es MUY violento, parece que anda la licuadora 6cil aircooled enturbada jaajaja
Aparte muchas cositas RUF, me di cuenta al toque por el velocimetro, 210mph marca el animal.
me encanta, en serio lo digo, pero pregunto, porsche deja que pongan el nombre de las dos en el auto?
creo que el tema esta en que por ejemplo el ruf yellowbird deja practicamente de ser un porsche para ser un ruf, en este auto esta tmodificado por ruf, con agregados y demas.. no encontre mucha info de este auto en particular
Comment